کوش آداسی

KUSADASI

درباره شهر

کوش آداسی یک شهر ساحلی محبوب و زیباست که در قسمت جنوبی کشور ترکیه واقع شده است و چیزی حدود ۹۰ کیلومتر با شهر ازمیر فاصله دارد. اگر به دنبال یک مقصد آرام‌بخش برای تعطیلات خود هستید تا بتوانید در آن به استراحت و کسب آرامش بپردازید و یا اگر به دنبال تفریحات هیجان انگیزی هستید که بتوانید انرژی خود را تخلیه نمایید، شهر کوش آداسی می‌تواند در هر حالت یک انتخاب ایده‌آل به‌شمار بیاید.
ر واضح است که کوش آداسی به دلیل مجاورت با دریای اژه، آب و هوایی معتدل و مدیترانه‌ای دارد. به دلیل رطوبت بالای هوا در کوش آداسی، اختلاف دما بین فصل‌های مختلف خیلی زیاد نیست و شاید در تابستان با گرمای 30 درجه، تنها وجود رطوبت بالا کمی شما را آزار دهد. در طول تابستان احتمال بارش باران نزدیک به صفر می‌رسد اما در عین حال در فصل زمستان، شاهد بارش‌های مکرر در این شهر ساحلی خواهید بود. اگر تصور می‌کنید که آب و هوای کوش آداسی به استانبول شباهت دارد، سخت در اشتباه هستید. آب و هوای این شهر بی شباهت به ازمیر نیست اما هیچ شباهتی به استانبول ندارد.
کوش آداسی شهر نسبتا کوچکی است و بر خلاف استانبول که در آن باید هزینه زیادی را بابت حمل و نقل و مخصوصا تاکسی در نظر بگیرید، در کوش آداسی شاید گاهی تنها برای خرید، هتل را ترک کنید! معمولا هتل‌های کوش آداسی UALL هستند و تمامی نیازهای شما را برطرف می‌کنند و حتی می‌توانید تمامی تفریحات لازمه را در محیط هتل تجربه نمایید.
کوش آداسی با وجود آنکه شهر کوچکی است، اما قدمت تاریخی زیادی دارد و علاوه بر آن مناظر بی‌نظیری را در دل خود جای داده است

مشخصات شهر

کشور: ترکیه
جمعیت: ۷۰۱۴۳
پیش شماره تلفن: ۲۵۶+
ساعت: