سنگاپور

درباره کشور

کشور سنگاپور در جنوب شبه جزیره مالایا واقع شده است، همچنین کوچکترین کشور جنوب شرقی آسیا نیز محسوب میشود ، شهری که به نیویورک آسیا معروف است، سنگاپور در شمال خط استوا قرار گرفته و کشوری ثروتمند و مدرن و در نوع خود بی نظیر می باشد و پایتخت این کشور شهر سنگاپور است و کشورهای مالزی و اندونزی تنها همسایگان آن هستند، تور سنگاپور زیبا یکی از مقاصد پر طرفدار میان گردشگران است و جالب است بدانید که به نیویورک آسیا نیز معروف است و این کشور زیبا که به نوعی یکی از بهترین کشورهای آسیا از نظر سلامت اداری ، گردشگری و مدرنیته شهرت جهانی یافته است.

اسلام در سنگاپور به عنوان سومین دین رسمی بعد از تاتوئیسم و هندوئیسم شناخته و رسمیت دارد و این در حالی است که مسیحیت و سایر اقلیت های دینی در رده های بعد از اسلام قرار گرفته اند . البته درصد قابل توجهی از مردم در این کشور هنوز آیین بت پرستی داشته و از آن پیروی می کنند ، سازمان" دار الارقام " یکی از نهاد های اسلامی سنگاپور است که به انجام اموری با محوریت دعوت غیر مسلمانان به اسلام می پردازد ، سنگاپور به عنوان یکی از مدرنترین کشورهای آسیا ، به توسعه اسلام و بهبود شرایط مسلمانان این کشور کمک شایانی کرده است و اسلام را کاملا به رسمیت می شناسد و جالب است که حتی یکی از شبکه های تلویزیونی در ساعات شرعی اذان پخش می کند.

سنگاپور یکی از ثروتمندترین کشورهای جهان می‌باشد که مرکز تجارت جهانی در این کشور کوچک اما پر رمز و راز واقع شده است. جاذبه های گردشگری سنگاپور بی‌شمار می‌باشد و همین موضوع باعث شده، سالانه میلیون‌ها گردشگر از کشورهای مختلف جهان صرفا برای گردش و تفریح به این کشور سفر کنند. دریافت ویزای سنگاپور کار دشواری نیست و شما در مدت زمانی بین ۱ الی ۳ روز با هزینه‌ای منطقی می‌توانید ویزای این کشور آسیایی را دریافت کرده و برای بازدید از جاذبه‌های تاریخی و طبیعی سنگاپور و خرید از مراکز تجاری مدرن عازم این کشور شوید. کشور سنگاپور در واقع یک شهر است و جز سه کشور کوچک جهان محسوب می‌شود.

مشخصات کشور

قاره: آسیا
پایتخت: سنگاپور
زبان رسمی: انگلیسی/مالایی/چینی
جمعیت: ۳۷ ملیون نفر
واحد پول: دلار سنگاپور
ولتاژ: ۲۳۰ ولت / ۵۰ هرتز (BS ۱۳۶۳)

اطلاعات ویزا

سنگاپور به طور کلی مرزهای بازی دارد و به شهروندان ۳۴ کشور دنیا اجازه ورود و خروج بدون ویزا می‌دهد. البته، به دلیل شرایط خاص ما ایرانی‌ها، دریافت ویزا منوط به اثبات وابستگی به کشور برای بازگشت و نمایش صداقت در دلایل سفر است. بگذریم، فهرست زیر انواع ویزای سنگاپور را نمایش می‌دهد. بسته به هدف خود به سرفصل مربوط مراجعه کرده و شرایط را مطالعه فرمایید. در نظر داشته باشید که سنگاپور در ایران سفارت ندارد و شما برای دریافت ویزا سه راه دارید. یا اینکه از طریق singaporevisaonline.sg اقدام کنید، یا اینکه وکیل بگیرید و یا اینکه به کشوری ثالث مراجعه کرده و در سفارت سنگاپور آن کشور درخواست ویزا دهید.

  • ویزای تحصیلی سنگاپور
  • ویزای توریستی سنگاپور
  • ویزای کاری سنگاپور
  • ویزای درمانی سنگاپور
  • سایر ویزاهای سنگاپور