سریلانکا

درباره کشور

آشنایی با کشور سریلانکا

تا قبل از سفر به این کشور حتما از کارشناسان راما پرواز در تماس باشید، . اما بعد از سفر به سریلانکا «اشک هندوستان» خاطرات و جذابیت‌های این کشور به شکل دیگری در ذهن نقش می بندد. مردمانی مهربان و مهمان‌نواز، طبیعتی بکر در مسیر رویایی شهر الا به نواراالیا با قطار، آشنایی با فرهنگ بودایی، سواحل زیبا برای هر نوع سلیقه‌ای، بناهای تاریخی سیگیریا، دامبولا و...، طلوع آفتاب بر فراز قله ادم با مراسم مذهبی مربوطه، معماری خاص هلندی‌ها در کلمبو و شهر گال، حیات وحش زیبا در پارک های ملی و صد البته مزارع سرسبز چای....

سواحلی طویل با نقطه‌های طلایی‌رنگ، سواحل ماسه‌ای با ماسه‌‌های سفید و نرم، سواحل پر موج با وزش باد، و سواحل بکر. بعضی از این ساحل‌‌ها خیلی خیلی آرامش‌بخش هستند و بعضی‌‌های دیگر پر از انرژی و زندگی‌اند. اما به هر کدام از این ساحل‌‌ها که بروید متوجه می‌شوید سواحل سریلانکا از آن چیزی که شنیده‌اید خیلی زیباترند. مطمئن باشید بعد از برگشتن از سفر هر بار که در صبح سرد و بارانی شنبه­‌‌ها در ترافیک شلوغ بمانید یادآوری خاطره درختان نخل و آب‌‌های نیلگون سریلانکا آرام‌تان می‌‌کند.

شرایط ویزا سریلانکا توسط کارشناسان راما پرواز

ویزای توریستی سریلانکا برای ایرانیان به‌صورت الکترونیکی (e-visa) صادر می‌شود و پروسه درخواست آن کاملاً آنلاین می‌باشد. این ویزا تنها 30 روز به شما مجوز اقامت در این کشور را می‌دهد.ولی در عوض قابل تمدید است. اخذ ویزای سریلانکا سخت نیست؛ ولی باید از قبل محل اقامت خود را در این کشور مشخص کرده باشید. نوع، مدت‌زمان و تعداد دفعات مجاز ورود و خروج ویزای سریلانکا بستگی به درخواست شما دارد. جهت اطلاع بیشتر با ما در تماس باشید.

مشخصات کشور

قاره: آسیا
پایتخت: کلمبو
زبان رسمی: سینهالی
جمعیت: ۲۱٬۴۱۳٬۰۰۰
واحد پول: روپیه
ولتاژ: ۲۳۰ ولت و ۵۰